ذرت بلال یا ذرت شیرین یک نوع ذرت است که برای مصرف غذایی کشت می‌شود. این نوع ذرت دارای دانه‌هایی با رنگ زرد، سفید، صورتی یا قرمز است و دارای طعم شیرینی است که در مقایسه با ذرت معمولی شیرین‌تر است. ذرت بلال معمولاً تازه مصرف می‌شود و همچنین می‌تواند در غذاهای مختلفی مانند سالادها، پیتزاها، کیک‌ها، کلوچه‌ها و غذاهای سرخ شده مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی ذرت بلال یک منبع خوبی از فیبر، ویتامین C، ویتامین A و پتاسیم است.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت ذرت بلال | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


ذرت بلال یا ذرت شیرین یک نوع ذرت است که برای مصرف غذایی کشت می‌شود. این نوع ذرت دارای دانه‌هایی با رنگ زرد، سفید، صورتی یا قرمز است و دارای طعم شیرینی است که در مقایسه با ذرت معمولی شیرین‌تر است. ذرت بلال معمولاً تازه مصرف می‌شود و همچنین می‌تواند در غذاهای مختلفی مانند سالادها، پیتزاها، کیک‌ها، کلوچه‌ها و غذاهای سرخ شده مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی ذرت بلال یک منبع خوبی از فیبر، ویتامین C، ویتامین A و پتاسیم است.

قیمت ذرت بلال | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



همچنين، ذرت بلال حاوي كربوهيدرات‌هاي ساده و پيچيده است كه انرژي لازم براي بدن را فراهم مي‌كند. همچنين، اين نوع ذرت حاوي فلاونوئيدهايي است كه به عنوان آنتي‌اكسيدان‌هاي طبيعي شناخته مي‌شوند و مي‌توانند در مقابله با خطرات سرطاني و بيماري‌هاي ديگر مفيد باشند.

ذرت بلال به دليل شيريني طبيعي خود معمولاً به صورت تازه و بدون پخت مصرف مي‌شود، اما در صورت نياز به پخت، مي‌توان آن را در داخل مايكروويو يا بخارپز يا حتي در ماهيتابه پخت و سپس با مقداري نمك و فلفل سرو كرد.

در كل، مصرف ذرت بلال مي‌تواند به عنوان يكي از گزينه‌هاي سالم و خوشمزه براي تغذيه‌ي خانواده در دسترس باشد.

قيمت ذرت بلال | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت ذرت بلال | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت خلال پسته و بادام-قيمت هر كيلو خلال بادام زميني-قيمت عمده خلال پسته-پسته خلال شده  خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ذرت بلال را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت ذرت بلال | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ذرت بلال در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت خلال پسته و بادام-قيمت هر كيلو خلال بادام زميني-قيمت عمده خلال پسته-پسته خلال شده  با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ذرت بلال  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ذرت بلال | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ذرت بلال و قيمت خلال پسته و بادام-قيمت هر كيلو خلال بادام زميني-قيمت عمده خلال پسته-پسته خلال شده  كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت ذرت بلال | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص ذرت براي پوست و مو

1. جوان سازي پوست صورت

مقادير بالاي آنتي اكسيدان ها و ويتامين C موجود در ذرت به كاهش چين و چروك كمك كرده و باعث جوان سازي پوست صورت مي شود.

2. تقويت و افزايش رشد مو

ذرت حاوي مقادير قابل توجه آهن و فولات است كه به بهبود گردش خون و اكسيژن در بدن كمك كرده و با تقويت فوليكو ها باعث افزايش رشد موي سر مي شود.

فوايد دارويي و درماني ذرت ارگانيك براي بدن

3. تقويت سيستم ايمني بدن

مقادير بالاي آنتي اكسيدان ها و ويتامين C موجود در ذرت به تقويت سيستم ايمني بدن كمك كرده و خطر ابتلا به بيماري ها و استرس اكسيداتيو را در بدن كاهش مي دهد.

4. چشم

ذرت زرد حاوي مقادير بسيار بالاي آنتي اكسيدان هاي كاروتنوئيدي، به ويژه لوتئين و زاكسانتين است كه به سلامت چشم ها كمك كرده و خطر ابتلا به آب مرواريد و دژنراسيون ماكولا را كاهش مي دهند.

قيمت ذرت بلال | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

5. معده و دستگاه گوارش

مقادير بالاي فيبر موجود در ذرت به بهبود هضم غذا كمك مي كند، باعث پاك سازي معده شده و به سلامت دستگاه گوارش كمك مي كند.

برخي تحقيقات نشان مي دهد كه ذرت براي درمان بيماري دردناك ديوتيكوليت (كيسه هايي اطراف روده بزرگ) مفيد مي باشد.

6. يبوست

فيبر موجود در ذرت به افزايش حركات روده ها و همچنين سم زدايي و پاك سازي آن ها كمك كرده و براي پيشگيري و درمان يبوست و سرطان روده بزرگ مفيد مي باشد.

7. ديابت و قند خون

ذرت حاوي مقادير بالاي فيبر و كربوهيدرات هاي پيچيده است كه به كنترل سطح قند خون در بدن كمك كرده و با جلوگيري از نوسانات قند خون، خطر ابتلا به ديابت نوع 2 را كاهش مي دهند.

8. لاغري و كاهش وزن

ذرت كالري كمي دارد و مقادير بالاي فيبر موجود در آن به كاهش اشتها كمك كرده و با جلوگيري از پرخوري باعث لاغري و كاهش وزن مي شود.

قيمت ذرت بلال | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

9. سلياك

ذرت يكي از انواع غلات بدون گلوتن بوده و به عنوان يكي از بهترين منابع غذايي براي افراد مبتلا به سلياك و افرادي كه به گلوتن حساسيت دارند، شناخته مي شود.

10. درمان كم خوني

مقادير بالاي فولات و آهن موجود در ذرت به افزايش گلبول هاي قرمز خون كمك كرده و باعث پيشگيري و درمان كم خوني يا آنمي مي شود.

11. سرطان

مقادير بسيار بالاي آنتي اكسيدان هاي موجود در ذرت به كاهش راديكال هاي آزاد بدن كمك كرده و خطر ابتلا به سرطان را كاهش مي دهند.

12. بدنسازي

ذرت حاوي مقادير بالاي كربوهيدرات هاي پيچيده است كه هضم آن ها بيشتر طول مي كشد و انرژي لازم براي بدن و ذهن را تامين مي كنند.

متخصصان مي گويند كه ذرت يكي از بهترين وعده هاي غذايي انرژي زا براي ورزشكاران و بدنسازان محسوب مي شود.

13. فشار خون

مقادير بالاي تركيبات فنولي موجود در ذرت به كاهش فشار خون بالا در افراد كمك مي كند، همچنين ويتامين هاي B موجود در آن به بهبود عملكرد غدد فوق كليه كمك كرده و خطر ابتلا به فشار خون بالا را كاهش مي دهند.

14. آلزايمر

مطالعات نشان مي دهد كه مقادير بالاي تيامين موجود در ذرت به بهبود عملكرد مغز و تقويت حافظه كمك كرده و خطر ابتلا به آلزايمر را كاهش مي دهد.

15. دوران بارداري و شيردهي

توجه داشته باشيد كه زنان باردار و شيرده حتما بايد از ذرت ارگانيك استفاده كنند.

مقادير بالاي فيبر موجود در ذرت به پيشگيري و درمان يبوست دوران بارداري و شيردهي كمك مي كند.

فولات موجود در ذرت به بهبود رشد جنين كمك كرده و خطر ابتلا به نقايص لوله عصبي و تولد نوزاد نارس را كاهش مي دهد.

مقادير بالاي آنتي اكسيدان ها، ويتامين ها و مواد معدني موجود در ذرت به تقويت سيستم ايمني بدن كمك كرده و خطر ابتلا به بيماري ها را در زنان باردار و شيرده كاهش مي دهد.

قيمت ذرت بلال | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

16. نوزادان و كودكان

توجه داشته باشيد كه براي تغذيه ي نوزادان و كودكان حتما بايد از ذرت ارگانيك استفاده كنيد.

مقادير بالاي مواد مغذي موجود در ذرت به بهبود رشد نوزادان و كودكان كمك مي كند.

مقادير بالاي فيبر موجود در ذرت به بهبود هضم غذا كمك كرده و خطر ابتلا به دل درد و يبوست را در نوزادان و كودكان كاهش مي دهد.

مقادير بالاي كاروتنوئيد هاي موجود در ذرت زرد به تقويت بينايي نوزادان و كودكان كمك كرده و خطر ابتلا به بيماري هاي چشمي را در آن ها كاهش مي دهد.

عوارض و مضرات ذرت

ذرت اصلاح شده ژنتيكي

درست است كه ذرت سنتي فوايد زيادي براي سلامتي بدن دارد اما بهتر است بدانيد كه ذرت اصلاح شده حاوي مقادير بالاي سموم و آفت كش ها بوده و خطر ابتلا به آلرژي و حساسيت، مشكلات هورموني، نازايي و ناتواني جنسي، پيري زودرس و عدم عملكرد صحيح كبد و كليه را افزايش مي دهد.

آلرژي و حساسيت

گرچه ذرت بدون گلوتن است اما مصرف آن در برخي افراد باعث آلرژي و حساسيت شده و باعث معده درد و تشديد علائم سندروم روده تحريك پذير مي شود.

طبع ذرت

طبيعت ذرت سرد و خشك مي باشد. ذرت تازه و خشك ارگانيك سرشار از آنتي اكسيدان ها، تيامين، ويتامين B6، فولات، ويتامين C، پتاسيم، منيزيم، فسفر، آهن، لوتئين، زاكسانتين، فيبر و پروتئين است.

ذرت (به انگليسي : Maize يا Corn – با نام علمي Zea mays ) يكي از محبوب تريت غلات در قاره آمريكا بوده كه بومي مكزيك و آمريكاي مركزي است، بيش از 8000 سال پيش اهلي شده و امروزه قسمت اعظم رژيم غذايي مردم جهان را تشكيل مي دهد.

ذرت سنتي يعني ذرتي كه دستكاري و اصلاح ژنتيكي نشده بيشتر در فصل تابستان رشد مي كند، بيشتر به رنگ زرد است اما ذرت هاي قرمز، صورتي، بنفش، سياه و آبي هم در طبيعت ديده مي شوند.

ساقه‌هاي ذرت كه شبيه ساقه هاي بامبو به نظر مي رسند تا 40 سانتيمتر رشد مي كنند و گره هايي دارند كه توسط برگ هاي يرگ پوشش داده مي شوند. زير برگ ها ذرت يا همان بالا قرار دارد كه در واقع گل آذين ماده هستند و با چندين لايه برگ محكم پوشانده شده‌اند.

اطراف بلال را رشته هاي مو مانندي كه در واقع كلاله ها هستند، پوشانده اند كه ابتدا به رنگ سبز هستند و سپس زرد يا قرمز مي‌شوند.

انواع ذرت ها

ذرت در واقع يك گونه است اما امروزه واريته هاي مختلفي از آن عرضه شده كه عبارتند از؛ ذرت دندان اسبي، ذرت بلوري، ذرت آردي، ذرت پاپ كورن، ذرت غلاف دار، ذرت مومي و ذرت شيرين.

قيمت ذرت بلال | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

موارد استفاده از ذرت

ذرت تازه خام را براي تهيه انواع سالاد سبزيجات و سس سالاد استفاده مي كنند.

ذرت تازه و خشك را به صورت پخته و آب پز شده براي تهيه انواع غذا از جمله سوپ، آش، آبگوشت سبزيجات، سالاد، ترشي، انواع سس و ذرت مكزيكي به كار مي برند.

ذرت تازه را براي تهيه بلال يا ذرت كبابي استفاده مي كنند.

ذرت خشك شده را براي تهيه ذرت بو داده يا پاپ كورن، آرد ذرت، ترتيلا، تاكو، روغن ذرت و نان استفاده مي كنند.

شربت ذرت را از  نشاسته ذرت به دست مي آورند و از آن به عنوان شيرين كننده در صنعت استفاده مي شود، شربت ذرت عوارض جانبي زيادي دارد و توصيه مي شود كه تا حد امكان از مصرف آن اجتناب شود.

ارزش غذايي ذرت (100 گرم)

  • كالري : 270
  • چربي : 4 گرم
  • كربوهيدرات : 54 گرم
  • پروتئين : 10 گرم
  • فيبر : 8 گرم

قيمت ذرت بلال | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت خلال پسته و بادام-قيمت هر كيلو خلال بادام زميني-قيمت عمده خلال پسته-پسته خلال شده  مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 150 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587491

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .